Klachten en Complimenten
Wij proberen ons werk met veel enthousiasme en inzet te doen. Graag horen wij van u hoe u de zorg heeft ervaren. Wij staan open voor tips en verbeterpunten. Gelieve hiervoor onderstaand fomulier in te vullen.
Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn gaan, zowel op communicatief als op medisch gebied, dan stellen wij het op prijs als u de klacht met ons bespreekt. Ook hiervoor kunt u contact met ons opnemen of onderstaand formulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie vindt u op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.